وزیر و کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند

وزیر و کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند

شهرری ـ ایرنا ـ وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه امروز سه شنبه به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان‌های والای ایشان تجدید میثاق کردند.
به گزارش ایرنا، این آیین معنوی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و جمعی از مدیران و کارکنان این وزارتخانه در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در این مراسم معنوی گفت: ایام الله دهه مبارک فجر بهانه خوبی نسبت به یادآوری اهداف، اصول و ارزش های انقلاب بزرگ ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) است.

خاندوزی با بیان اینکه امام راحل بنیانگذار یک رویکرد و نگاه متفاوت در حوزه مدیریت کشور بود، اظهار داشت: متاسفانه گاهی در کشاکش مسائل روزمره برخی از ارزش و آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص در میان کسانی که مسئولیت اجرایی دارند به فراموشی سپرده می شود که دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی و تذکر این ارزش ها است.

وی اضافه کرد: حضور در حرم امام خمینی (ره) یک حرکت نمادین و فرصت مناسب برای بازخوانی ارزش های انقلاب در حوزه مدیریتی است.

خاندوزی با بیان اینکه اصلی ترین وظیفه ما خدمت جهادی و بی منت به مردم است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند که هر جا در مسیر انقلاب و جریان اصیل انقلاب قرار گرفتیم موفقیت های بزرگی طی چهار دهه گذشته بدست آورده ایم و هر جا از این ارزش ها دور مانده ایم دچار مشکلات فراوان و زیان شده ایم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی یادآور شد: امروز ما آمده ایم ضمن تجدید میثاق با امام راحل ارزش های ناب انقلاب را بار دیگر بازخوانی کنیم تا بتوانیم در این جنگ سخت اقتصادی سربلند باشیم.۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۰.#هادی_قوامی

نوشته های مشابه

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن